DBID: 8541
Systémové číslo: P17V00001786 Evidenční číslo zadavatele: NPS 11022/2017 a) Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2017-032230
Datum zahájení:
20.11.2017
Nabídku podat do:
04.01.2018 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(jako samostatná zadávací řízení)
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření písemné rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předpokládaný termín plnění veřejné zakázky - v období od data podpisu Rámcové dohody po dobu 3 let. Platnost Rámcové dohody může skončit nejen uplynutím uvedené doby, ale také vyčerpáním zadavatelem vymezených finančních prostředků v rámci každé části.
Veřejná zakázka je dle § 35 zákona rozdělena na 3 části:
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky“
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část II. –„Služební terénní stejnokroj“
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část III. – „Služební stejnokroj na lov, lesnické činnosti a obuv“
Předmětem veřejné zakázky Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky je uzavření písemné rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předmětem plnění Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Ochranné osobní pracovní pomůcky“ je oblečení a ochranné osobní pomůcky pro pracující v terénu, funkční využití je především v oblasti výkonu strážní služby, při výkonu administrativních a kontrolních činností v terénu, dle Specifikace předmětu plnění pro Část I. – Ochranné osobní pracovní pomůcky“, jež tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace.
Certifikace či Prohlášení o shodě ES pro OOPP v kategoriích THP a D je u jednotlivých součástí předmětu plnění podmínkou. Konkrétní požadavky související s touto podmínkou jsou uvedeny v rámci Přílohy č. 1 – Specifikace předmětu plnění – Část I.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
3 000 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Správa Národního parku Šumava
IČO: 00583171
Poštovní adresa: 1. máje 260
385 01 Vimperk
Název oddělení:
Oddělení veřejných zakázek
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa Národního parku Šumava
1. máje 260
385 01 Vimperk