Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření písemné rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předpokládaný termín plnění veřejné zakázky - v období od data podpisu Rámcové dohody po dobu 3 let. Platnost Rámcové dohody může skončit nejen uplynutím uvedené doby, ale také vyčerpáním zadavatelem vymezených finančních prostředků v rámci každé části.
Veřejná zakázka je dle § 35 zákona rozdělena na 3 části:
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky“
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část II. –„Služební terénní stejnokroj“
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část III. – „Služební stejnokroj na lov, lesnické činnosti a obuv“
Předmětem veřejné zakázky Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky je uzavření písemné rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předmětem plnění Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Ochranné osobní pracovní pomůcky“ je oblečení a ochranné osobní pomůcky pro pracující v terénu, funkční využití je především v oblasti výkonu strážní služby, při výkonu administrativních a kontrolních činností v terénu, dle Specifikace předmětu plnění pro Část I. – Ochranné osobní pracovní pomůcky“, jež tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace.
Certifikace či Prohlášení o shodě ES pro OOPP v kategoriích THP a D je u jednotlivých součástí předmětu plnění podmínkou. Konkrétní požadavky související s touto podmínkou jsou uvedeny v rámci Přílohy č. 1 – Specifikace předmětu plnění – Část I.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa Národního parku Šumava
1. máje 260
385 01 Vimperk