Veřejná zakázka: Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 8541
Systémové číslo: P17V00001786
Evidenční číslo zadavatele: NPS 11022/2017 a)
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2017-032230
Datum zahájení: 20.11.2017
Nabídku podat do: 04.01.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky“
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (jako samostatná zadávací řízení)
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření písemné rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předpokládaný termín plnění veřejné zakázky - v období od data podpisu Rámcové dohody po dobu 3 let. Platnost Rámcové dohody může skončit nejen uplynutím uvedené doby, ale také vyčerpáním zadavatelem vymezených finančních prostředků v rámci každé části.
Veřejná zakázka je dle § 35 zákona rozdělena na 3 části:
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky“
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část II. –„Služební terénní stejnokroj“
• Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část III. – „Služební stejnokroj na lov, lesnické činnosti a obuv“

Předmětem veřejné zakázky Část I. – „Osobní ochranné pracovní pomůcky je uzavření písemné rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předmětem plnění Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I. – „Ochranné osobní pracovní pomůcky“ je oblečení a ochranné osobní pomůcky pro pracující v terénu, funkční využití je především v oblasti výkonu strážní služby, při výkonu administrativních a kontrolních činností v terénu, dle Specifikace předmětu plnění pro Část I. – Ochranné osobní pracovní pomůcky“, jež tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace.
Certifikace či Prohlášení o shodě ES pro OOPP v kategoriích THP a D je u jednotlivých součástí předmětu plnění podmínkou. Konkrétní požadavky související s touto podmínkou jsou uvedeny v rámci Přílohy č. 1 – Specifikace předmětu plnění – Část I.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa Národního parku Šumava
  • IČO: 00583171
  • Poštovní adresa:
    1. máje 260
    385 01 Vimperk
  • Název oddělení: Oddělení veřejných zakázek

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa Národního parku Šumava
1. máje 260
385 01 Vimperk

Kontakt

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky