Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Support aktivních prvků CISCO
Odesílatel Matěj Šíp
Organizace odesílatele Státní fond životního prostředí České republiky [IČO: 00020729]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.07.2015 17:07:01
Předmět Dodatečné informace č. 1

Zadavatel veřejné zakázky „Support aktivních prvků CISCO“ poskytuje na základě dotazu jednoho z dodavatelů tyto dodatečné informace:

Dotaz 1:
Bod 2.7 Výzvy – Lze prokázat technické kvalifikační předpoklady certifikací CISCO GOLD CERTIFIED PARTNER?

Odpověď 1:
ANO

Dotaz 2:
Příloha č. 4 Seznam zařízení - U některých produktů uvedených v seznamu končí doba platnosti podpory zařízení před 31. 1. 2018. Má dodavatel do ceny zahrnout jen dobu do konce platnosti podpory takového zařízení?



Odpověď 2:
ANO. Uchazeč vypočte cenu podpory zařízení CISCO od účinnosti smlouvy, tj. 1. 10. 2015 (viz odpověď na dotaz č. 4) do konce podpory pro příslušné zařízení uvedené v příloze č. 4 Výzvy k podání nabídky.

Dotaz 3:
Příloha č. 4 Seznam zařízení - Můžete potvrdit, že v souboru se seznamem servisovaných zařízení je u zařízení WS-C3560G-48TS-S (SN: FOC1352Z5QT) opravdu požadována podpora do 31. 5. 2018 nebo se jedná o chybně uvedené datum?

Odpověď 3:
U níže vypsaných aktivních prvků se jedná o chybně uvedený termín 31. 5. 2018. Podporu tohoto prvku požadujeme do 31. 1. 2018. Ostatní zařízení zůstávají beze změny.

Nové znění požadavku na následujících zařízeních je tedy:

WS-C3560G-48TS-S FOC1352Z5QT Catalyst 3560 48 10/100/1000T + 4 SFP + Uptime Reconfigure Response BusHrsx4 31.1.2018
WS-C3560G-48TS-S FOC1245W1MB Catalyst 3560 48 10/100/1000T + 4 SFP + Uptime Reconfigure Response BusHrsx4 31.1.2018

Touto změnou byla provedena změna návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 5 Výzvy k podání nabídky. Zadavatel přistoupil k reflektování uvedené změny a jako přílohu této dodatečné informace zveřejňuje aktualizovaný návrh smlouvy, který nahrazuje původní návrh smlouvy tvořící přílohu č. 5 Výzvy k podání nabídky. Uchazeči jsou povinni předložit ve své nabídce vyplněný návrh smlouvy, který je přílohou této dodatečné informace č. 1. Aktualizovaný návrh smlouvy bude zaslán uchazečům o veřejnou zakázku spolu s touto dodatečnou informací a současně uveřejněn na profilu zadavatele. Odpovídajícím způsobem bude současně prodloužena lhůta pro podání nabídek, a to o celou původní lhůtu.

Zadavatel současně upravil přílohu č. 4 Výzvy k podání nabídky „Seznam zařízení“, která obsahuje totožnou opravu shora uvedené chyby. Tento aktualizovaný „Seznam zařízení“ nahrazuje původní přílohu č. 4 Výzvy k podání nabídky a tvoří přílohu této dodatečné informace. Současně bude uveřejněn na profilu zadavatele.

Dotaz č. 4:
Příloha č. 4 Seznam zařízení - Můžete potvrdit, že nabídková cena má obsahovat (s výjimkou výše uvedených případů) podporu na 32 měsíců (resp. 18 měsíců u WS-X4506-GB-T? Jak bude dále „nakládáno“ s nabídkovou cenou (která se bude vztahovat k 32 měsícům), pokud bude smlouva uzavřena až např. v průběhu září?
Odpověď 4:
Na základě tohoto dotazu přistoupil zadavatel ke změně určení nabídkové ceny. Vzhledem k tomu, že již v tuto chvíli nelze dodržet podporu v délce trvání 32., resp. 18 měsíců, a to s ohledem na fixní termín ukončení podpory, rozhodl zadavatel o tom, že se nabídková cena určí za poskytování podpory od data 1. 10. 2015 do konce termínu podpory daného zařízení.

Z tohoto důvodu provedl zadavatel následující změny:
Příloha č. 4 Výzvy k podání nabídky – Seznam zařízení:
Odstraněn sloupec udávající délku podpory v měsících. Podpora bude poskytována za fixní období od 1. 10. 2015 do data uvedeného u příslušného zařízení jako konec podpory daného zařízení.
Příloha č. 5 Výzvy k podání nabídky – Návrh smlouvy:
Upraven čl. 3.1. – platnost smlouvy nastává dnem podpisu smlouvy, účinnost smlouvy nastává datem 1. 10. 2015 a končí datem 31. 1. 2018.
V příloze č. 2 Návrhu smlouvy – Seznam HW zařízení:
Odstraněn sloupec udávající délku podpory v měsících. Podpora bude poskytována za fixní období od 1. 10. 2015 do data uvedeného u příslušného zařízení jako konec podpory daného zařízení.
Na základě uvedených informací přistoupil zadavatel ke zveřejnění opravného znění shora uvedených dokumentů na profilu zadavatele. Současně zadavatel zasílá takto upravené dokumenty jako přílohu této dodatečné informace č. 1. všem osloveným uchazečům.
Dotaz č. 5:
Bod 1.1.5 Výzvy:
a) Jaký je předpokládaný rozsah integrace? (Jaké procesy mají být „integrovány“ – např. jen Incident Management? Jaké jsou požadavky na přenášené aktivity – např. komentáře, vybrané změny stavu, přílohy, atd.? Jaký je rozsah synchronizovaných dat – např. uživatelská základna, konfigurační položky, apod.?)

b) Jaká rozhraní pro integraci podporuje systém JIRA na Vaší straně? Web services, strukturovaný email, atd.? (Náš ServiceDesk má vystavené rozhraní WS pro práci s tikety)

c) Jaká je předpokládaná zátěž systému (množství tiketů / rok, které se vztahují k servisovaným zařízením v rámci zadávací dokumentace, které mají být předmětem „integrace“ atp.)?

d) V případě, že bude chtít dodavatel naplnit podmínku na integraci nabízeného servisního zajištění se systémem JIRA automatizovaným systémem, jakou součinnost a za jakých finančních podmínek ji zadavatel poskytne (např. zadavatel se zavazuje, že na vlastní náklady upraví rozhraní vlastního systému tak, aby umožňoval automatický přenos informací se systémem dodavatele, jakou součinnost a za jakých finančních podmínek poskytne při „ladění“ procesů souvisejících průběhem životního cyklu tiketu apod.)?

Odpověď 5:
Bod 1.1.5 Výzvy:
a) Všechny požadavky budou řešeny přes JIRA pomocí vzdáleného přístupu VPN, který vítězný uchazeč obdrží po podpisu smlouvy. V IS JIRA jsou evidovány všechny stavy, komentáře, přílohy atd. vedoucí k řešení nahlášených incidentů.
b) IS JIRA nebude přenášet žádná data z požadavků vně do dalšího systému, vše bude evidováno ze strany SFŽP ČR a vítězného uchazeče, pouze v něm. Je pouze povoleno si data migrovat do vlastního ticketovacího systému uchazeče na základě vlastního řešení. IS JIRA může posílat pouze (negarantované) emailové notifikace.
c) viz. body a) a b), všechny požadavky a incidenty budou evidovány pouze na straně zadavatele a další případné přenosy požadavků do systému vítězného uchazeče nejsou ze strany SFŽP ČR řešeny, vyjma emailových notifikací, které jsou v IS JIRA defaultně nastaveny, ale nejsou garantovaným informačním prostředkem. Předpokládaná zátěž systému IS JIRA není možné relevantně odhadnout.

d) Zadavatel nebude modifikovat systém JIRA, součinnost poskytne tím, že vítěznému uchazeči umožní přístup do systému JIRA pomocí VPN. Integrace se v kontextu veřejné zakázky rozumí tak, že veškeré požadavky (reporty a servisní zásahy atd.) a incidenty budou udržovány v informačním systému JIRA, který je pro zadavatele závazný, z něhož tvoří statistiky a jehož plnění je přikládáno společně s akceptačním protokolem k čerpání ze smluv. Vítězný uchazeč může využívat svoje ticketovací systémy, na které ze strany zadavatele nebude brán zřetel a který slouží pouze k interní evidenci vítězného uchazeče.

Zadavatel dále těmito dodatečnými informacemi mění lhůty a v souladu s nimi i odpovídající znění zadávací dokumentace, a to následovně:

7.1. Lhůta pro podání nabídek končí dne 18. 8 2015 v 10:00 hod.


7.2. Otevírání obálek se uskuteční dne 18. 8. 2015 v 10:00 hod v budově pracoviště zadavatele na adrese Olbrachtova 2006/9, Praha 4 – Michle, 140 00.


Přílohy
- 21-2015_dodatecne_info_c._1_FINAL_23.7.2015_podepsané_ROP.pdf (598.04 KB)
- 2015-21 - Support aktiv. prvků CISCO - 06 - Příloha č. 5 Výzvy - Návrh s....docx (104.19 KB)
- 2015-21 - Support aktiv. prvků CISCO - 05 - Příloha č. 4 Výzvy - Seznam ....docx (137.96 KB)
- 2015-21 - Support aktiv. prvků CISCO - 01 - Výzva vč. ZD_final.pdf (875.12 KB)