Stručný popis předmětu:
- Předmětem plnění veřejné zakázky v části 1 Poskytování úklidových služeb v budově ředitelství ČIŽP je poskytování úklidových služeb dle podrobné specifikace předmětu plnění této části veřejné zakázky uvedené v příloze č. 1A zadávací dokumentace.
- Předmětem plnění veřejné zakázky v části 2 Poskytování úklidových služeb v budově OI Praha je poskytování úklidových služeb dle podrobné specifikace předmětu plnění této části veřejné zakázky uvedené v příloze č. 1B zadávací dokumentace.
- Předmětem plnění veřejné zakázky v části 3 Poskytování úklidových služeb v budově OI Plzeň je poskytování úklidových služeb dle podrobné specifikace předmětu plnění této části veřejné zakázky uvedené v příloze č. 1C zadávací dokumentace.
- Předmětem plnění veřejné zakázky v části 4 Poskytování úklidových služeb v budově OI Hradec Králové je poskytování úklidových služeb dle podrobné specifikace předmětu plnění této části veřejné zakázky uvedené v příloze č. 1D zadávací dokumentace.
- Předmětem plnění veřejné zakázky v části 5 Poskytování úklidových služeb v budově OI Brno je poskytování úklidových služeb dle podrobné specifikace předmětu plnění této části veřejné zakázky uvedené v příloze č. 1E zadávací dokumentace.
- Předmětem plnění veřejné zakázky v části 6 Poskytování úklidových služeb v budově OI Havlíčkův Brod je poskytování úklidových služeb dle podrobné specifikace předmětu plnění této části veřejné zakázky uvedené v příloze č. 1F zadávací dokumentace.
VVZ a TED:
Formulář F02 – Oznámení o zahájení zadávacího řízení předaný dne 05.06.2017 k vyhlášení, byl dne 08. 06. 2017 uveřejněn ve Věstníku veřejných zakázek pod Evidenčním číslem formuláře F2017-014827 .
Předmětná zakázka, která byla odeslána dne 05. 06. 2017 ke zveřejnění v Doplňku k Úřednímu věstníku Evropské unie (Úř. věst. EU/S) je dostupná v databázi TED (Tenders Electronic Daily), od 08. 06. 2017 od 09.00 hod.
Klasifikace předmětu veřejné zakázky dle CPV kódů:
Název: CPV kód:
Úklidové služby 90910000-9
Úklid kanceláří 90919200-4
Prohlídka místa plnění:
Informace o jednotlivých termínech jsou uvedeny v bodě č. 16 zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mzp.cz)
# | Název | Předpokládaná hodnota | Stav |
---|---|---|---|
1. | Část 1 Poskytování úklidových služeb v budově ředitelství ČIŽP | 1 070 160 Kč bez DPH | Zrušeno |
2. | Část 2 Poskytování úklidových služeb v budově OI Praha | 960 000 Kč bez DPH | Zadáno |
3. | Část 3 Poskytování úklidových služeb v budově OI Plzeň | 594 960 Kč bez DPH | Zadáno |
4. | Část 4 Poskytování úklidových služeb v budově OI Hradec Králové | 600 000 Kč bez DPH | Zrušeno |
5. | Část 5 Poskytování úklidových služeb v budově OI Brno | 1 309 090 Kč bez DPH | Zadáno |
6. | Část 6 Poskytování úklidových služeb v budově OI Havlíčkův Brod | 892 562 Kč bez DPH | Zadáno |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
20.06.2017 12:07 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Soňa Kružíková | Zveřejnění příloh v požadovaném formátu | ||
19.06.2017 14:43 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Soňa Kružíková | Záznam z prohlídky místa plnění konané dne 19. 06. 2017 | ||
16.06.2017 15:11 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Soňa Kružíková | Záznam z prohlídky místa plnění konané dne 16. 06. 2017 | ||
15.06.2017 13:20 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Soňa Kružíková | Záznam z prohlídky místa plnění konané dne 15. 06. 2017 | ||
14.06.2017 16:06 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Soňa Kružíková | Záznam z prohlídky místa plnění konané dne 14. 06. 2017 | ||
13.06.2017 14:53 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Soňa Kružíková | Záznamy z prohlídek míst plnění |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://ezak.mzp.cz/vz00007755 |