Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou opakující se dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (dále také „OOPP“) pro zadavatele po dobu maximálně 48 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody na každou část. Předmětem dodávek budou OOPP uvedené v příloze č.1 rámcové dohody 1 – specifikace zboží a v příloze č.1 rámcové dohody 2 – specifikace zboží.
Tato veřejná zakázka je dělená na 2 části: část 1 - oděvy, část 2 - obuv.
Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na část 1 mezi zadavatelem a jedním dodavatelem (dále jen „rámcová dohoda 1“) a uzavření rámcové dohody na část 2 mezi zadavatelem a jedním dodavatelem (dále jen „rámcová dohoda 2“) (rámcová dohoda 1 a rámcová dohoda 2 společně dále také „rámcové dohody“ nebo každá zvlášť jako „rámcová dohoda“). Dodávky OOPP budou realizovány na základě dílčích písemných objednávek za podmínek stanovených rámcovými dohodami.
Dle rámcové dohody 1 zadavatel předpokládá první objednávku OOPP většího rozsahu (v řádech set ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Posléze zadavatel předpokládá objednávky menšího rozsahu (v řádech jednotek až desítek ks) s dodací lhůtou 3 měsíce. Zadavatel si zároveň dle rámcové dohody vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli vytvoření skladových zásob specifikovaných zadavatelem, a to pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele. S ohledem na alokaci jednotlivých pracovišť zadavatele v rámci celé ČR předpokládá zadavatel dle rámcové dohody 1 vystavování individuálních objednávek ze strany jednotlivých pracovišť zadavatele. Podrobnosti stanoví rámcová dohoda 1.
Dle rámcové dohody 2 zadavatel předpokládá první objednávku OOPP většího rozsahu (v řádech set ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Posléze zadavatel předpokládá objednávky menšího rozsahu (v řádech jednotek až desítek ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Zadavatel zároveň v rámcové dohodě stanoví povinnost vítězného dodavatele vytvořit skladové zásoby specifikované v rámcové dohodě 2 (a povinnost tyto skladové zásoby průběžně doplňovat), a to pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele. S ohledem na alokaci jednotlivých pracovišť zadavatele v rámci celé ČR předpokládá zadavatel dle rámcové dohody 2 vystavování individuálních objednávek ze strany jednotlivých pracovišť zadavatele. Podrobnosti stanoví rámcová dohoda 2.
Dle rámcových dohod je dodavatel povinen za účelem zkoušky velikostí OOPP doručit během 30 dnů od nabytí účinnosti rámcové dohody na každé místo dodání (viz příloha č. 3 rámcové dohody) vzorky velikostí OOPP, a to ve všech velikostech požadovaných zadavatelem (dle přílohy č. 1 rámcových dohod). Zadavatel připomíná, že se jedná toliko o zkoušky velikostí, nikoliv vzorků finálních OOPP. Pro účely zkoušky velikostí je tedy možné poskytnout jiné zboží než OOPP, avšak v odpovídajících velikostech a rozměrech. Konkrétní termíny zkoušek velikostí (v pracovní dny v běžné pracovní době) budou dohodnuty s kupujícím tak, aby dodavatel mohl všechna místa dodání navštívit postupně.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mzp.cz)