Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření písemné rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předmětem plnění „Stejnokrojové součásti a OOPP pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část II. – Služební terénní stejnokroj“ je oblečení dle Specifikace předmětu plnění pro Část II. - Služební terénní stejnokroj, jež tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace.
Shoda ES pro OOPP v kategorii THP je u vybraných položek předmětu plnění podmínkou.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
1. máje 260
385 01 Vimperk
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
15.12.2017 09:31 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Karolína Bártů | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Dodatečná informace č. 1 ze dne 15. 12. 2017 | Dodatečná informace č. 1 ze dne 15. 12. 2017.pdf | 118.27 KB | |
Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení | Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení | Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení - Část II..pdf | 49.13 KB |
Zpráva o hodnocení | zpráva o hodnocení_II_část.pdf | 247.99 KB | |
Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva_část II.pdf | 133.41 KB |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
URL této části v E-ZAK | https://ezak.mzp.cz/vz00008546 |