Veřejná zakázka: Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť – obuv

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 6947
Systémové číslo: P17V00000197
Datum zahájení: 02.02.2017
Nabídku podat do: 06.03.2017 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka osobních ochranných pracovních prostředků pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť – obuv
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou opakující se dodávky osobních ochranných pracovních prostředků – obuvi, pro zadavatele po dobu maximálně 48 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody Předmětem dodávek bude obuv uvedená v příloze č. 1 rámcové dohody 1 – specifikace zboží.

Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích písemných objednávek za podmínek stanovených rámcovou dohodou.

Dle rámcové dohody zadavatel předpokládá první objednávku obuvi většího rozsahu (v řádech set ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Posléze zadavatel předpokládá objednávky menšího rozsahu (v řádech jednotek až desítek ks) s dodací lhůtou 6 měsíců. Zadavatel zároveň v rámcové dohodě stanoví povinnost vítězného dodavatele vytvořit skladové zásoby specifikované v rámcové dohodě (a povinnost tyto skladové zásoby průběžně doplňovat), a to pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele. S ohledem na alokaci jednotlivých pracovišť zadavatele v rámci celé ČR předpokládá zadavatel dle rámcové dohody vystavování individuálních objednávek ze strany jednotlivých pracovišť zadavatele. Podrobnosti stanoví rámcová dohoda.

Dle rámcové dohody je dodavatel povinen za účelem zkoušky velikostí obuvi doručit během 30 dnů od nabytí účinnosti rámcové dohody na každé místo dodání (viz příloha č. 3 rámcové dohody) vzorky velikostí obuvi, a to ve všech velikostech požadovaných zadavatelem (dle přílohy č. 1 rámcové dohody). Zadavatel připomíná, že se jedná toliko o zkoušky velikostí, nikoliv vzorků finální obuvi. Pro účely zkoušky velikostí je tedy možné poskytnout i jinou obuv, avšak v odpovídajících velikostech a rozměrech. Konkrétní termíny zkoušek velikostí (v pracovní dny v běžné pracovní době) budou dohodnuty s kupujícím tak, aby dodavatel mohl všechna místa dodání navštívit postupně.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zadáváno v e-tržišti
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 2 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Česká republika - Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
  • IČO: 62933591
  • Poštovní adresa:
    Kaplanova 1931/1
    148 00 Praha 11
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 490882

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky