Veřejná zakázka: Uzavření Rámcové dohody na dodávky kancelářského materiálu

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 6369
Systémové číslo VZ: P16V00002390
Datum zahájení: 11.11.2016
Nabídku podat do: 23.11.2016 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Uzavření Rámcové dohody na dodávky kancelářského materiálu
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Jedná se o uzavření rámcové smlouvy na dodávky kancelářského materiálu dle produktového listu na základě dílčích objednávek. Produktový list je přílohou č. 1 rámcové smlouvy. Doba trvání rámcové smlovuy končí dosažením maximální celkové předpokládané hodnoty plnění - 700tis. Kč bez DPH nebo nejpozději do 31.12.2017. V případě, že MŽP vybere na dodávky kancelářského materiálu centrálního dodavatele, bude uzavřená rámcová smlouva vypovězena.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zadáváno v e-tržišti
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 700 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa Krkonošského národního parku
  • IČO: 00088455
  • Poštovní adresa:
    Dobrovského 3
    543 01 Vrchlabí

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.

Veřejné dokumenty

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky