Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření písemné rámcové smlouvy mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předmětem plnění Oblečení pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část III. je oblečení dle specifikace označené jako součásti služebního stejnokroje zaměstnanců zadavatele - využívané při lovu a lesnické činnosti.
Stejnokroj na lov, lesnické činnosti – je určen především pro pracovníky zabývající se lesnickou činností a lovem v terénu. Podmínkou je nešustivý, voděodolný, odpudivý proti špíně materiál, který umožňuje pohodlný pohyb v náročném terénu. Materiál musí splňovat certifikaci pro OOPP.
Základní požadavky na užitné vlastnosti všech stejnokrojových součástí:
a) stálobarevnost
b) nesrážlivost
c) odolnost vůči otěru
d) odolnost proti klimatickým podmínkám – nepromokavé, nešustivé – lov, vzdušné, trvanlivé, větru odolné, funkční, kvalitní, prodyšné, kompletní ochrana proti počasí léto, zima
e) možnost čistění všech součástí praním
f) barevné sladění stejnokrojových součásti v barvách a odstínech, všech součástí
Preferované barvy: šedozelená s hnědými doplňky, modrošedá, šedá, černá, khaki, zelená – různé odstíny, hnědá, béžová
Požadované součásti pracovních oděvů:
Stejnokroj na lov, lesnické činnosti:
Letní souprava lov
Zimní souprava lov
Označení předmětu plnění nášivkou Správy Národního parku Šumava se musí řídit Grafickým manuálem zadavatele, jenž je přílohou č. 10 – Grafický manuál, této zadávací dokumentace.
Zadavatel požaduje, aby na vybraných předmětech plnění specifikovaných v jednotlivých nabídkových listech bylo umístěno logo o velikosti – průměru 70 mm. Znázorněná vyobrazená značka zadavatele je přílohou zadávací dokumentace. Konkrétní nášivky se značkou zadavatele uchazeči dodá společně s konkrétní objednávkou na dodání jednotlivých pracovních oděvů zadavatel. Nášivky budou na oděvy (části pracovních oděvů) přichyceny našitím kolem celého obvodu nášivky. Šev přichycení nášivky musí být zajištěn proti promokavosti u těch částí pracovních oděvů, u nichž je požadována nepromokavost, a to např. podlepením, apod… Zadavatel dále požaduje, aby na vybraných předmětech plnění bylo jeho logo umístěno na levém rukávu ve výšce obvyklé pro umístění tzv. „domovenek“. Místo umístění loga bude zadavatelem upřesněno po uzavření smlouvy. Uchazeč je tímto požadavkem zadavatele vázán.
Bližší informace jsou uvedeny v příloze č. 1 – Specifikace předmětu plnění – Část 3
Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky - v období od 01. 01. 2017 - 31. 12. 2019
Zadavatel uvádí, že pokud zadávací podmínky obsahují požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, pak zadavatel uvádí, že k této specifikaci technických podmínek přistoupil z důvodu, že při využití postupu stanovení technických podmínek dle § 45 a 46 zákona nebylo jejich stanovení dostatečně přesné a srozumitelné. Zadavatel uvádí, že v takových případech, kdy bylo využito specifikování technických podmínek podle požadavků nebo odkazů na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, vždy výslovně umožňuje pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných nebo lepších řešení.
Zadavatel uvádí, že pokud uchazeč dle § 46 odst. 6 zákona prokáže, že jím nabízené dodávky zboží rovnocenným způsobem splňují požadavky vymezené v těchto zadávacích podmínkách, a tuto skutečnost uchazeč prokáže ve své nabídce, a to zejména technickou dokumentací výrobce nebo zkušebním protokolem vydaným uznaným orgánem, pak zadavatel uvádí, že takového řešení uchazeče bude akceptovat.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
1. máje 260
385 01 Vimperk