Stručný popis předmětu:
Požadujeme správu serverů a dohled v místě zadavatele v rozsahu 5 x 8 hodin týdně po dobu 12 měsíců, v následujícím rozsahu:
dohled a správa 45 Lotus Domino serverů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Sametime serveru a klientů v režimu 8x5,
dohled a správa Lotus Traveler serveru a mobilních klientů v režimu 8x5,
správa a podpora 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech),
podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Státní správa, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad),
analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino,
součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách,
vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino,
vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino,
správa číselníků v prostředí Lotus Notes / Domino,
správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes / Domino,
importy a Exporty dat a jejich správa,
školení uživatelů,
podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem.
odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. – s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní
odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.