Stručný popis předmětu:
1) Požadavky
• Veřejná zakázka bude probíhat v režimu kupní smlouvy.
• Předmětem zakázky je dodání dat a zpráv za období 1. 1. 2015 – 31. 8. 2015.
• Celková maximální cena zakázky je 1.001.794 Kč včetně DPH. Maximální cena zakázky v jednotlivých částech je uvedena v tabulce v příloze č. 1.
• Zakázka je dělena na části podle regionálníh pracovišť objednatele.
• Řešení v lokalitách v chráněných územích v ČR.
• Dodání zprávy a dat za každou část zakázky do sídla ředitelství AOPK ČR v Praze.
2) Věcná specifikace
Předmětem veřejné zakázky je dodání dat a zpráv z monitoringu návštěvnosti pomocí automatických sčítačů s čidly dle specifikace uvedené níže a v návrhu kupní smlouvy.
Data budou obsahovat počty návštěvníků na profilech po hodinách sledovaného období. U jednotlivých profilů je kupujícím v příloze č. 1 návrhu smlouvy pro každou část zakázky stanoveno, které uživatelské skupiny mají být sčítány (pěší, cyklisté, automobily) a zda požaduje rozlišení směru pohybu. Na všech lokalitách zařazených do VŘ monitoring probíhá nejméně od roku 2014.
Prodávající odpovídá za kvalitu předmětu plnění, zejména bude dbát na to, aby počty uvedené v datech odpovídaly skutečnosti a v případě výpadků hodnoty aproximuje podle jiných dat, která jsou pro danou oblast k dispozici. Pokud výpadky ve smluvním období přesáhnou v součtu 90 dnů, je kupující oprávněn taková data nepřevzít.
Výstupy monitoringu v podobě zprávy a dat budou odpovídat požadavkům specifikovaným v návrhu smlouvy a budou dodány do sídla objednatele.
3) Cena
Maximální cena za celou zakázku je 1.001.794 Kč vč. DPH, tato částka nemusí být vyčerpána.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.