Stručný popis předmětu:
Správa, podpora a dohled aplikací Lotus Notes v místě zadavatele v rozsahu 5 x 8
hodin týdně po dobu 24 měsíců, v následujícím rozahu:
Dohled aplikací: v pracovní dny 8 hodin/den v místě zadavatele
Podpora uživatelů při práci s uvedenými aplikacemi (cca 700 uživatelů)
Podpora uživatelů při práci s Lotus Notes
Testování nově nasazovaných aplikací
Příprava podkladů pro vývoj a úpravy aplikací v prostředí Lotus Notes
Další činnosti dle úkolů zadavatele
HelpDesk - Řešení uživatelských problémů
Interní adresář - Evidence pracovníků, kódy pracovišť, telefony, funkce.
Kalendář akcí - Evidence školení, setkání a seminářů.
Katalog míst - Obsahuje seznam míst v ČR včetně PSČ a seznam zemí.
Ke stažení- Katalogy, prezentace, formuláře, semináře, uživatelské příručky, informace o práci středisek a oddělení.
Podací deník - Evidence dokumentů a spisů jednotlivých útvarů.
Předpisy - Obsahuje všechny aktuální předpisy. Pohledy dle klíčoveho slova, druhu, data a platnosti
Příručka - Příručka je určena uživatelům apliace Spisová služba
Rezervace zasedaček - Umožňuje pracovním skupinám plánovat a rezervovat konferenční sály
Spisovna - Slouží k evidenci písemností uložených do spisovny
Správní řízení - Evidence dokumentů správního řízení
Výpravna - Slouží k evidenci pošty odeslané výpravnou.
Zápisy z porad - Přehled zápisů z porad jednotlivých útvarů
Žádosti o data - Databáze pro evidenci poskytování dat
Žádosti o informace - Databáze pro evidenci poskytování informací
Znalost prostředí Lotus Notes (Klient, Server)
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.