Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je servisní podpora řešení identity managementu produktu (CzechIdM) v sídle ústředí AOPK ČR dle požadavků objednavatele, jenž má za cíl zabezpečit správné fungování provozovaného systému (CzechIdm) správy identit (tedy uživatelů, rolí pro jednotlivé aplikace ISOP AOPK ČR).
Servisní podpora bude realizována po dobu dvou let a zahrnuje řešení problémů s provozem systému, technickou správu provozovaného programového vybavení, instalaci nových verzí či rychlé opravy. V rozsahu supportních služeb bude zajišťována pravidelná kontrola logů prostředí Identity managementu, v případě nalezení problému, bude tento incident zhotovitelem řešen a odstraněn i v případné spolupráci s objednatelem.
V rámci poskytování služeb supportní podpory je požadováno provozování servisního servicedesku pro jmenované uživatele objednatele. V prostředí servicedesku bude probíhat evidence zadávání servisních a změnových požadavků objednatele, evidence průběhu jejich řešení, stavu a schvalování/uzavírání těchto požadavků na straně zhotovitele.
Veškeré činnosti dodávky supportních služeb budou realizovány s ohledem na pravidla definovaná nařízením na ochranu osobních údajů (GDPR).
Podrobný popis plnění viz příloha č. 1 - Specifikace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.