Minitendr: Nákup nábytku - XIII. minitendr, nábytek pro MŽP a ČGS

Informace o minitendru

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Minitendr byl zadán.
DBID: 11424
Systémové číslo: P21V00000177
Spisová značka: 6989/ENV/15/13
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 507366
Datum zahájení: 17.08.2021
Nabídku podat do: 30.08.2021 13:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup nábytku - XIII. minitendr, nábytek pro MŽP a ČGS
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských židlí a dalšího nábytku. Podrobná specifikace je uvedena v Příloze č. 2.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: výzva k podání nabídky (postup S obnovením soutěže)
  • Předpokládaná hodnota: 144 770 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
  • IČO: 00164801
  • Poštovní adresa:
    Vršovická 1442/65
    100 10 Praha 10
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 489950

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mzp.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Kancelářská otočná židle na kolečkách, nosnost 130 kg, s prodyšným opěrákem 39130000-2
Kancelářské kožené křeslo na kolečkách s nosností 160 kg s extra vysokým opěrákem 39130000-2
Konferenční židle dřevěná židle, stohovatelná 39130000-2
Stůl čtvrtkruh levý i pravý 750x750x750 39130000-2

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je dostupná v elektronické podobě na vyžádání / bude dostupná po splnění kvalifikace.

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele (13. minitendr) Dokument PDF 04 Písemná zpráva (13. minitendr nábytek) - podpis.pdf 321.64 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Uzavřená prováděcí smlouva Dokument PDF 210152 PKS 13.MT nábytek pro MŽP a ČGS - komplet včetně přílohy č. 1a - pro ISRS.pdf 332.64 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
Výše skutečně uhrazené ceny Výše skutečně uhrazené ceny za rok 2021 Dokument PDF Výše skutečně uhrazené ceny_XIII. minitendr_2021.pdf 195.82 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 04.10.2021 04.10.2021

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL VZ v RSCZ http://rscz.mzp.cz/index.php?m=rsczcontracts&h=contract&a=detail&idContract=260
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.mzp.cz/vz00011424

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Artspect, a.s. 28123395 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 22.09.2021

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Artspect, a.s. 28123395 Česká republika 143 626,00 173 787,46

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 16.03.2022
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2021 28 930,00 35 005,30
2021 114 696,00 138 782,16