Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Support aktivních prvků CISCO
Odesílatel Matěj Šíp
Organizace odesílatele Státní fond životního prostředí České republiky [IČO: 00020729]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 24.08.2015 10:04:04
Předmět Dodatečné informace

Zadavatel veřejné zakázky „Support aktivních prvků CISCO“ poskytuje na základě dotazu jednoho z dodavatelů tyto dodatečné informace:

Dotaz 1:
Prosím ještě těsně před podáním nabídky o ujasnění bodu 4.2 a 4.3 návrhu smlouvy a sdělení jaké je
rozhodné datum pro fakturaci. Z textu není patrno, zda budete požadovat fakturaci za celé období ihned při podepsání smlouvy, nebo dokonce po jejím vypršení 31. 1. 2018. Nebo budeme fakturovat tak, jak je jinde běžné např. měsíčně nebo kvartálně?

Odpověď 1:
Zadavatel obsahově totožný dotaz zodpověděl v rámci dodatečných informací č. 2 ze dne 27. 7. 2015. Pro účely této odpovědi tedy zadavatel opakuje znění dotazu a jeho odpověď, které byly uveřejněny v rámci dodatečných informací č. 2.

Dodatečné informace č. 2, uveřejněné dne 27. 7. 2015:
Dotaz 1:
Nejasné určení DUZP (oprávnění vystavit fakturu).
Podle čl. 4.2 se faktura vystavuje za celé plnění po nabytí účinnosti smlouvy, podle čl. 4.3 a čl. 5 je faktura vystavována až po úplném převzetí poskytovaného plnění objednatelem (což by v případě servisu mohlo být až po skončení dohodnuté doby plnění). Prosím o vyjádření se k této nejasnosti.


Odpověď 1:
Plné znění čl. 4.3 je ve znění uváděném níže.
Tento článek zavazuje k vystavení faktury na dodané plnění, které je definované předmětem smlouvy a jehož nacenění je uvedeno v čl. 4.1. Protokolárním převzetím se rozumí vystavení dokladu, který Objednatele bude informovat o prodloužení maintenance prvků uváděných v příloze č. 2 smlouvy a zároveň bude obsahovat výpis požadovaných služeb, které jsou uváděny v předmětu zakázky. Na základě tohoto požadovaného protokolárního převzetí je možné vystavit fakturu za celé plnění po podpisu smlouvy stranami Objednatele a Poskytovatele, která bude obsahovat textaci uvedenou v čl. 4.3 a která bude vystavena na cenu uváděnou v čl. 4.1. za celou dobu účinnosti smlouvy.
Znění čl. 4.3.:
„Poskytovatel vystaví na dodané plnění fakturu po protokolárním převzetí plnění odpovědným zástupcem Objednatele. Faktury Poskytovatele musí odpovídat svou povahou pojmu účetního dokladu podle § 11 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a musí splňovat náležitosti obsažené v § 28 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Poskytovatel je předkládá Objednateli ve dvou vyhotoveních. K faktuře musí být přiložen protokol o převzetí plnění včetně průvodních dokladů podepsaný oprávněnou osobou Objednatele. Faktura musí obsahovat text „Předmět plnění je financován z projektu TA OPŽP „Podpora IT služeb“, z projektu NSA NZÚ „Podpora IT služeb“ a z projektu TA NZÚ 2013 „Podpora IT služeb“, ORG 6058“, číslo veřejné zakázky „VZ č. 21/2015“, systémové číslo VZ na E-ZAK: „P15V00000644“, a agendové číslo smlouvy „D.218“.“


Vzhledem k tomu, že zadavatel na obsahově totožný dotaz odpověděl již v rámci dodatečných informací č. 2 ze dne 27. 7. 2015, nedochází těmito dodatečnými informacemi k prodloužení lhůty pro podání nabídek.


Přílohy
- 21-2015_dodatecne_info_c._4-podepsané.pdf (456.53 KB)