Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Sada tašek na tříděný odpad 2015
Odesílatel Kristína Miedzgová
Organizace odesílatele Státní fond životního prostředí České republiky [IČO: 00020729]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 31.07.2015 15:07:53
Předmět Dodatečné informace č. 4

Dne 30. 7. 2015 zadavatel prodloužil lhůtu pro podání nabídek do 17. 8. 2015 do 10:00 hod.

Z důvodu tohoto posunu lhůty pro podání nabídek zadavatel tímto prodlužuje lhůtu výroby plnění reklamních předmětů na nejpozději do 10. 12. 2015, namísto dosavadního nejzazšího termínu do 30. 11. 2015.

V důsledku výše uvedeného se mění znění čl. 2.5 návrhu Smlouvy o poskytování reklamních předmětů, který nadále zní: „ Dodavatel je povinen vyrobit plnění dle předmětu smlouvy v množství a termínu dle čl. 5 této smlouvy, tj. 50 000 ks sad tašek na tříděný odpad do ……………… kalendářních dní od schválení vzorku, nejpozději však do 10. 12. 2015.“

V důsledku výše uvedeného se mění znění čl. 5.5 návrhu Smlouvy o poskytování reklamních předmětů, který nadále zní: „Termín výroby plnění je ……………………. kalendářních dní od schválení vzorku Odběratelem, nejpozději však do 10. 12. 2015.“

V důsledku výše uvedeného se mění znění čl. 1.2 Písemné výzvy včetně zadávací dokumentace, který nadále zní: „Sada tašek na tříděný odpad se skládá ze čtyř samostatných fragmentů: na papír, plast, sklo a karton. Jedná se o sadu čtyř skládatelných tašek, které jsou po rozložení samo stojné s možností společného přichycení pomocí suchého zipu. Tašky na papír a plast v rozměrech podstavy 350 x 230 mm a výšky 400 mm a tašky na sklo a karton v rozměrech podstavy 200 x 230 mm a výšky 400 mm. Umístění uší na přední a zadní straně tašek. Ilustrační nákres je Přílohou č. 2 této zadávací dokumentace. Dodavatel zajistí následné skladování všech sad tašek a jejich dopravu až do vyčerpání skladových zásob, nejpozději však do 31. 12. 2020. Vybraný dodavatel se zavazuje vyrobit a mít připraveny k odběru všechny reklamní předměty – sady tašek na tříděný odpad v počtu 50 000 ks nejpozději do 10. 12. 2015. Postupný odvoz sad tašek na tříděný odpad na výše uvedenou korespondenční adresu zadavatele zajistí vybraný dodavatel na základě objednávek k závozu od zadavatele. Minimální množství objednaných sad tašek na tříděný odpad je 1000 ks na jeden závoz na korespondenční adresu zadavatele Olbrachtova 2006/9, 140 21 Praha 4. Objednávky k závozu zašle zadavatel vybranému uchazeči emailem.“

V důsledku výše uvedeného se mění znění čl. 9.3 Písemné výzvy včetně zadávací dokumentace, který nadále zní: „Zadávací řízení lze zrušit z důvodů uvedených v ustanovení § 84 zákona. V této souvislosti zadavatel výslovně uvádí, že důvodem hodným zvláštního zřetele dle § 84 odst. 2 písm. e) zákona, který se vyskytl v průběhu zadávacího řízení, pro který nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval, je skutečnost, že se délka zadávacího řízení protáhne natolik, že nebude možné řádně vyrobit sady tašek na tříděný odpad do 10. 12. 2015.“

Vzhledem k tomu, že výše uvedenou úpravou zadávacích podmínek může dojít k rozšíření okruhu možných dodavatelů, prodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny, tj. od 31. 7. 2015, činila celou původní délku lhůty pro podání nabídek.

Lhůta pro podání nabídek končí dne 17. 8. 2015 v 10:00 hod a otevírání obálek se uskuteční dne 17. 8. 2015 v 10:15 hod.


Přílohy
- Zadávací dokumentace čistopis.doc (226.50 KB)
- P8_návrh smlouvy čistopis.docx (128.59 KB)
- 24-2015_DodatecneInformace 4.pdf (823.63 KB)