Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Technicko-organizační zajištění seminářů 2015
Odesílatel Kristína Miedzgová
Organizace odesílatele Státní fond životního prostředí České republiky [IČO: 00020729]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 09.04.2015 09:57:33
Předmět Dodatečné informace č. 3

Zadavatel obdržel dne 7. 4. 2015 žádosti o dodatečné informace. Zadavatel tímto poskytuje tyto dodatečné informace:

Dotaz č. 1:

V rámci vyhlášeného výběrového řízení na Technicko-organizační zajištění seminářů 2015 došlo po řešení doplňujících informací č. 2. ke změně zadávací dokumentace a také k prodloužení lhůty k podání nabídky. Pokud již byla nabídka podána dle původní zadávací dokumentace, bude tato nabídka hodnocena, nebo je třeba ji podat aktualizovanou?

Odpověď:

Dodatečnými informace č. 2 byly upraveny zadávací podmínky včetně návrhu Smlouvy o technicko-organizačním zajištění seminářů 2015. Osoby, které podaly nabídku před uveřejněním Dodatečných informací č. 2 podle neaktualizovaných zadávacích podmínek, mohou vzít svou původní nabídku zpět a mohou podat nabídku novou, která odpovídá upraveným zadávacím podmínkám.


Dotaz č. 2:

Zajímá mne, jakým způsobem by se u nerealizovaného semináře proplácely již vynaložené náklady, např. náklady na práci zaměstnanců či z jiných aktivit, které nezajišťují subdodavatelé.

Odpověď:

V Dodatečných informacích č. 2 bylo uchazečům sděleno, že „pokud zadavatel zruší konání již objednaného semináře z jakéhokoli důvodu na jeho straně nebo bez udání důvodu, náleží dodavateli náhrada nákladů již vynaložených na organizaci seminářů, které budou zadavateli dodavatelem dostatečně prokázány. Odměna jiná než náhrada vynaložených nákladů dodavateli v takovém případě nepřísluší.“

Náklady na práci zaměstnanců dodavatele se za výše uvedených podmínek budou proplácet na základě např. výkazu práce, kde budou doloženy přiměřené hodiny zaměstnanců strávené na provádění daného úkolu a s přiměřenou hodinovou sazbou, tj. sazbou obvyklou v místě sídla dodavatele a v čase objednání semináře.

Náklady z aktivit, které zajišťují subdodavatelé, se budou za výše uvedených podmínek proplácet na základě předložení faktury dodavatele, ke které budou přiloženy subdodavatelské faktury prokazující fakturované náklady.


Přílohy
- 3-2015_DodatecneInformace3.pdf (736.13 KB)