Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501010011899


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Státní fond životního prostředí České republiky
Identifiakční číslo:
00020729
Poštovní adresa:
Kaplanova 1931/1
Obec:
Praha 11
PSČ:
148 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha 4
Tel.:
+420 267994537
K rukám:
Mgr. Kateřina Jiráková
       
E-mail:
katerina.jirakova@sfzp.cz
Fax:
+420 272936597
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sfzp.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.mzp.cz/profile_display_12.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Jazyková výuka s cílem zvýšení cizojazyčné kompetence u zaměstnanců SFŽP ČR 9/2015 – 12/2017
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 24 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Praha a krajská pracoviště
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Poskytování cizojazyčné výuky (anglický, německý a francouzský jazyk) primárně v prostorách zadavatele a související podpůrné služby dle specifikace uvedené v zadávací dokumentaci pro cca 300 zaměstnanců zadavatele s předpokládaným rozdělením 80 % Praha a 20 % ostatní krajská pracoviště (České Budějovice, Brno, Karlovy Vary, Hradec Králové, Liberec, Ostrava, Olomouc, Pardubice, Plzeň, Ústí n. Labem, Jihlava, Zlín). JCelkem se předpokládá realizace 2 x 30 týdnů cizojazyčné výuky (v obdobích od 1. 9. 2015 do 30. 6. 2016 a od 1. 9. 2016 do 30. 6. 2017) a 1 x 15 týdnů cizojazyčné výuky (v období od 1. 9. 2017 do 31. 12. 2017). Rozdělení na skupinovou výuku (max. 10 účastníků ve skupině) a individuální výuku (max. 10 % z celkového počtu účastníků). Rozsah skupinové i individuální výuky: 1x týdně 2 vyučovací hodiny (1 vyučovací hodina = 45 minut), buď v ranních hodinách od 07:30 hod. do 09:00 hod. nebo v odpoledních hodinách od 15.00 hod. dále, a u individuální cizojazyčné výuky od 7:30 hod. dále, vždy však nejpozději do 19:00 hod.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 000 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
80580000-3
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
18/05/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky:
1. Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny (veřejný zadavatel popíše své potřeby pro řádné zajištění svěřených úkolů): Splněním veřejné zakázky budou naplněny potřeby zvýšení cizojazyčné kompetence zaměstnanců SFŽP ČR, jenž je subjektem veřejné správy a zprostředkujícím subjektem evropských dotačních fondů, konkrétně Operačního programu Životní prostředí. Zaměstnanci SFŽP ČR musí být schopni zpracovávat úřední korespondencí orgánů Evropské unie v cizím jazyce a pracovat s cizojazyčnými dokumenty.
2. Popis předmětu veřejné zakázky (veřejný zadavatel stručně popíše předmět veřejné zakázky): Předmětem veřejné zakázky je zajištění jazykové výuky na SFŽP ČR, a to v jazyce anglickém, německém a francouzském, ve formě skupinové i individuální. Výuka bude probíhat primárně v prostorách zadavatele na adrese centrálního pracoviště a na jednotlivých krajských pracovištích. Předpokládaný počet účastníků je 300. Účastníci budou rozdělení do skupin po max. 10 účastnících podle svých jazykových schopností. Výuka bude probíhat prezenční formou 1 x týdně 2 vyučovací hodiny (1 vyučovací hodina = 45 minut). Celkem se předpokládá realizace 2 x 30 týdnů cizojazyčné výuky (v obdobích od 1. 9. 2015 do 30. 6. 2016 a od 1. 9. 2016 do 30. 6. 2017) a 1 x 15 týdnů cizojazyčné výuky (v období od 1. 9. 2017 do 31. 12. 2017).
3. Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele (veřejný zadavatel popíše, do jaké míry přispěje realizace předmět veřejné zakázky k naplnění potřeb zadavatele): Realizace předmětu veřejné zakázky přispěje k naplnění zvýšení cizojazyčné kompetence zaměstnanců SFŽP ČR v té míře, že se zaměstnanci budou posouvat v úrovních svých jazykových kompetencí dle Společného evropského referenčního rámce a budou schopni reagovat na cizojazyčné dokumenty.
4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky (veřejný zadavatel vymezí, kdy bude veřejná zakázka splněna, buď konkrétním datem, nebo časovým úsekem): Jazyková výuka bude probíhat v období od září 2015 do prosince 2017.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Operační program Životní prostředí
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/04/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh