obsah
|
zápatí
Ministerstvo životního prostředí
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Analýza minimální výše nákladů zařízení na využívání odpadu a dalších souvisejících nákladů pro účely zefektivnění přidělování dotací z Operačního programu Životní prostředí 2014 – 2020, Prioritní osa 3
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Analýza minimální výše nákladů zařízení na využívání odpadu a dalších souvisejících nákladů pro účely zefektivnění přidělování dotací z Operačního programu Životní prostředí 2014 – 2020, Prioritní osa 3
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Zpracování podkladů pro nové programové období Operačního programu Životní prostředí (OPŽP) 2014 – 2020 v rámci tematického cíle 6: Ochrana životního prostředí a podpora účinného využívání zdrojů, oblast podpory zahrnující Odpady a materiálové toky. Cílem projektu je provést odbornou a nezávislou analýzu minimálních nákladů na výstavbu a provoz zařízení na využívání odpadů v zařízeních typu: třídící linka, bioplynová stanice, zařízení na energetické využívání odpadu (ZEVO) a kompostárna. Následně provést porovnání jednotlivých typů zařízení se současně nejčastějším typem nakládání s odpady – skládkování odpadu. Veřejná zakázka je administrována externím administrátorem v elektronickém nástroji na internetové adrese https://www.ppe.cz/v2/profil/mzp
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
https://www.ppe.cz/v2/profil/mzp
Kontakt:
PPE.CZ s.r.o.
Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
Bc. Filip Haferník
+420 595 170 938
hafernik@ppe.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
04. 03. 2015 15:30
Počátek běhu lhůt:
17. 02. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ministerstvo životního prostředí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software