Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501011005759


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
Identifiakční číslo:
62933591
Poštovní adresa:
Kaplanova 1931/1
Obec:
Praha - Chodov
PSČ:
148 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
sídlo zadavatele
Tel.:
+420 283069187
K rukám:
JUDr. Světlana Šmídová
       
E-mail:
svetlana.smidova@nature.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.mzp.cz/profile_display_3.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Dodání zprávy a dat o návštěvnosti vybraných lokalit v péči AOPK ČR zjištěných monitoringem metodou automatických čidel
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 27 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Česká republika
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
• Veřejná zakázka bude probíhat v režimu rámcové smlouvy uzavřené na dobu tří let.

• Maximální cena zakázky na období 3 let je 7 500 000 Kč včetně DPH.

• Zajištění monitoringu a dodání zprávy a dat dle specifikace uvedené v návrhu rámcové smlouvy po dobu jednoho kalendářního roku v termínech dle návrhu rámcové smlouvy. Monitoring se bude soutěžit v minitendrech formou elektronického tržiště.

• Řešení v lokalitách v chráněných územích v ČR.

• Dodání zprávy a dat do sídla ředitelství AOPK ČR v Praze.

• Zadavatel nemusí požadovat monitoring návštěvnosti v celém rozsahu tak, jak je v rámci VŘ kalkulována nabídová cena.

• Rámcová smlouva bude uzavřena se třemi až šesti uchazeči, kteří nabídnou nejnižší ceny.



(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
6 198 347
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
71700000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
23/02/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Věcná specifikace
Předmětem veřejné zakázky je monitoring návštěvnosti pomocí automatických sčítačů s čidly dle specifikace uvedené níže a v návrhu rámcové smlouvy, a to včetně vypracování a dodání zprávy a dat objednateli.
Data budou obsahovat počty návštěvníků na profilech po hodinách sledovaného období. U jednotlivých lokalit bude objednatelem stanoveno, které uživatelské skupiny mají být sčítány (pěší, cyklisté, automobily), zda požaduje rozlišení směru pohybu a v jakém období má být měření prováděno. Předpokládá se, že na každém profilu bude monitoring probíhat nejméně dva roky, přičemž na cca 10 profilech poběží monitoring trvale beze změny umístění. Na většině lokalit zařazených do VŘ monitoring již dnes probíhá – viz příloha s přehledem profilů pro rok 2014.
Zhotovitel provede práci kvalitně, zejména bude dbát na to, aby počty uvedené v datech odpovídaly skutečnosti a aby nedocházelo k výpadkům měření.
Výstupy monitoringu v podobě zprávy a dat budou odpovídat požadavkům specifikovaným v návrhu rámcové smlouvy a budou dodány do sídla objednatele.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
Splněním veřejné zakázky bude zajištěn sběr dat o návštěvnosti vybraných lokalit v péči AOPK ČR, a to v jednotné podobě. Centrálně koordinovaný projekt zaručí optimalizaci výběru lokalit a metod měření. Zároveň se očekává zjednodušení administrativy s uzavíráním smluv a snížení ceny díla oproti dosavadní praxi, kdy byly jednotlivé zakázky řešeny převážně na úrovni regionálních pracovišť AOPK ČR.
AOPK ČR je stání organizace ochrany přírody a krajiny, a to jak v oblasti výkonu státní správy na území CHKO a ve vyjmenovaných NPR a NPP mimo CHKO, tak v oblasti praktické péče o přírodu a krajinu, monitorování a dokumentace.
AOPK ČR zpracovává koncepce práce s návštěvníkem, provádí praktická opatření a rozhoduje o záměrech v ZCHÚ ve své péči s cílem ochránit předměty ochrany a zároveň umožnit poznávání přírodních hodnot a prožitek v přírodním prostředí. Výsledkem je pochopení potřeb ochrany přírody veřejností, stejně jako bezpečná a dostatečně kapacitní návštěvnická infrastruktura.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
14/01/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh