Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika – Správa Národního parku Podyjí
Identifikační číslo:
00837971
Poštovní adresa:
Na Vyhlídce 1581/5
Obec:
Znojmo
PSČ:
669 02
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice
Tel.:
387330460
K rukám:
Kristýna Soukupová
       
E-mail:
soukupova@stav-poradna.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.mzp.cz/profile_display_11.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.mzp.cz/vz00001002
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
OBNOVA PRVKŮ ÚSES NA K.Ú. LUKOV NAD DYJÍ Z OPŽP, OBLAST PODPORY 6.3
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 27
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: . ú. Lukov nad Dyjí, okr. Znojmo
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky je obnova prvků ÚSES v k.ú. Lukov nad Dyjí. V rámci realizace akce budou založena tři lokální biocentra. Součástí projektu je i následná péče. Cílem projektu je založit převážnou část tří biocenter ÚSES na k.ú. Lukov nad Dyjí. Lokální biocentra LBC 2 Plučárky, LBC 3 Zápašná a LBC 4 Ludmilino pole jsou vymezena v platném územním plánu městyse Lukov (Studio Region, 2010). Veškeré dotčené pozemky jsou ve vlastnictví ČR a Správy NP Podyjí. Nefunkční biocentra se nachází v intenzívně obhospodařované zemědělské krajině ochranného pásma NP Podyjí. Územní systém vymezený v této části katastru je zde dle Plánu územního systému ekologické stability (Společnost pro životní prostředí, 2010) nefunkční a bude se zakládat na zemědělských půdách. Součástí předmětu plnění je rovněž zajištění geodetických prací a povinné publicity projektu.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
77000000-0
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Předmětem této veřejné zakázky je obnova prvků ÚSES v k.ú. Lukov nad Dyjí. V rámci realizace akce budou založena tři lokální biocentra. Součástí projektu je i následná péče. Cílem projektu je založit převážnou část tří biocenter ÚSES na k.ú. Lukov nad Dyjí. Lokální biocentra LBC 2 Plučárky, LBC 3 Zápašná a LBC 4 Ludmilino pole jsou vymezena v platném územním plánu městyse Lukov (Studio Region, 2010). Veškeré dotčené pozemky jsou ve vlastnictví ČR a Správy NP Podyjí. Nefunkční biocentra se nachází v intenzívně obhospodařované zemědělské krajině ochranného pásma NP Podyjí. Územní systém vymezený v této části katastru je zde dle Plánu územního systému ekologické stability (Společnost pro životní prostředí, 2010) nefunkční a bude se zakládat na zemědělských půdách. Součástí předmětu plnění je rovněž zajištění geodetických prací a povinné publicity projektu.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
19 085 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/10/2015 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
V souladu s 67 odst. 1 zákona 137/2006 Sb. jistota ve výši 350 000,-- Kč formou bankovní záruky, pojištění záruky nebo složením částky na účet č. 12831741/0100, variabilní symbol = IČ dodavatele

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Objednatel nebude poskytovat zálohy. Poskytnuté služby či práce nebo dodávky, budou fakturovány na základě ucelené části předmětu plnění. Odsouhlasené služby či práce nebo dodávky budou zhotoviteli uhrazeny na základě vystavených příslušných účetních dokladů, splatnost daňových dokladů – faktur je stanovena nejméně na 45 kalendářních dnů. Daňové doklady musí splňovat předepsané náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví. Vybraný zhotovitel poskytne objednateli bankovní záruku za řádné poskytnutí služeb z hlediska dodržení smluvních podmínek, kvality a termínů ve výši 10% z ceny díla bez DPH. Tato bankovní záruka bude platná po celou dobu realizace díla (do této lhůty se nezapočítává doba poskytování následné péče).

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Zadavatel si v souladu s ustanovením § 44 odst. 6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách vyhrazuje požadavek, že práce na díle v rozsahu veškeré výsadby rostlinného materiálu NESMÍ BÝT PLNĚNY SUBDODAVATELEM. Zadavatel požaduje, aby měl vybraný zhotovitel uzavřeno platné pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám s minimální pojistnou částkou pojištění odpovědnosti za škodu ve výši 10 mil. Kč.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
základní kvalifikační předpoklady podle § 53 odst. 1 způsobem dle odst. 3; profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), podle § 54 písm. b) doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu pokrývající celý rozsah plnění veřejné zakázky, podle § 54 písm. d) osvědčení o odborné způsobilosti podle ustanovení § 86 odst. 1 zákona č. 326/2004 Sb., O rostlinolékařské péči a o změně některých souvisejících zákonů a doklad osvědčující odbornou způsobilost geodeta pro ověřování výsledků zeměměřických činností v rozsahu uvedeném v ustanovení § 13 odst. 1 písm. a) a c) zákona č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících s jeho zavedením v platném znění
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
§ 56 odst. 2 písm. a), § 56 odst. 2 písm. b), § 56 odst. 2 písm. f), § 56 odst. 2 písm. g)
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
požadavky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
50
Měna:
CZK
Podmínky a způsob platby:
Cena je uvedena bez DPH; platba hotově při osobním převzetí, při zaslání poštou (formou dobírky) bude dále účtován manipulační poplatek 50 Kč + poštovné dle ceníku České pošty s.p. + DPH v době zdanitelného plnění.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 10/11/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
7
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 10/11/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, České Budějovice, zasedací místnost (přízemí)
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
osoby určené zadavatelem, zástupci poskytovatele dotace a po jednom zástupci za uchazeče

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Projekt bude financován ze zdrojů EU v rámci Operačního programu Životní prostředí z prostředků Státního fondu životního prostředí ČR [prioritní osa 6 – Zlepšování stavu přírody a krajiny (ERDF); Primární oblast podpory 6.3 – Obnova krajinných struktur].
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Na profilu zadavatele je v souladu s § 48 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách zveřejněna pouze textová část zadávací dokumentace.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/09/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh