obsah
|
zápatí
Ministerstvo životního prostředí
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Nákup multifunkčních kopírovacích zařízení, software pro jednotnou správu těchto zařízení, implementace a podpora tohoto software, servisní podpora multifunkčních kopírovacích zařízení a dodávky spotřebního materiálu k těmto zařízením
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Nákup multifunkčních kopírovacích zařízení, software pro jednotnou správu těchto zařízení, implementace a podpora tohoto software, servisní podpora multifunkčních kopírovacích zařízení a dodávky spotřebního materiálu k těmto zařízením
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
a) Nákup 33 ks (stejných) multifunkčních kopírovacích zařízení (dle technické specifikace uvedené v zadávací dokumentaci) – dále jen „část plnění 1“;
b) Nákup software pro jednotnou správu, rozúčtování nákladů na tisk multifunkčních kopírovacích zařízení nakupovaných v rámci části plnění 1 této veřejné zakázky, implementace a podpora tohoto software po dobu 5ti let – dále jen „část plnění 2“;
c) Servisní podpora multifunkčních kopírovacích zařízení nakupovaných v rámci části plnění 1 této veřejné zakázky a dodávky spotřebního materiálu k těmto zařízením po dobu 1 roku – dále jen „část plnění 3“.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.mzp.cz)
Kontakt:
Kamila Koucká
e-mail: kamila.koucka@nature.cz
tel: 283069184
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
18.04.2018 10:00
Datum zahájení:
16.03.2018 19:09
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ministerstvo životního prostředí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software