Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář: E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Oblečení pro zaměstnance Správy NP Šumava - Část I.
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření písemné rámcové smlouvy mezi zadavatelem a vybraným uchazečem pro následnou dodávku oblečení pro zaměstnance.
Předmětem plnění Oblečení pro zaměstnance NP Šumava - Část I. je oblečení dle specifikace označené jako součásti služebního stejnokroje zaměstnanců zadavatele - využívané při oficiálních pracovních jednáních, při účasti na společenských a reprezentačních akcích.
Společenský stejnokroj - využití společenského stejnokroje při oficiálních pracovních jednáních, při účasti na společenských a reprezentačních akcích.

Požadované součásti pracovních oděvů:
Společenský stejnokroj:
Tričko s límečkem dámské a pánské
Košile dámská krátký rukáv
Košile pánská krátký rukáv
Košile pánská dlouhý rukáv
Kalhoty dlouhé dámské a pánské
Sukně
Vesta dámská a pánská
Mikina dámská a pánská
Svetr dámský a pánský
Vázanka
Tříčtvrteční kabát
Sako
Nízké hnědé nebo černé boty

Preferované barvy: šedozelená s hnědými doplňky, modrošedá, šedá, černá, khaki, zelená – různé odstíny, hnědá, béžová

Označení předmětu plnění nášivkou Správy Národního parku Šumava se musí řídit Grafickým manuálem zadavatele, jenž je přílohou č. 10 – Grafický manuál, této zadávací dokumentace.
Zadavatel požaduje, aby na vybraných předmětech plnění specifikovaných v jednotlivých nabídkových listech bylo umístěno logo o velikosti – průměru 70 mm. Znázorněná vyobrazená značka zadavatele je přílohou zadávací dokumentace. Konkrétní nášivky se značkou zadavatele uchazeči dodá společně s konkrétní objednávkou na dodání jednotlivých pracovních oděvů zadavatel. Nášivky budou na oděvy (části pracovních oděvů) přichyceny našitím kolem celého obvodu nášivky. Zadavatel dále požaduje, aby na vybraných předmětech plnění bylo jeho logo umístěno na levém rukávu ve výšce obvyklé pro umístění tzv. „domovenek“. Místo umístění loga bude zadavatelem upřesněno po uzavření smlouvy. Uchazeč je tímto požadavkem zadavatele vázán.

Bližší informace jsou uvedeny v příloze č. 1 – Specifikace předmětu plnění – Část 1
Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky - v období od 01. 01. 2017 - 31. 12. 2019

Zadavatel uvádí, že pokud zadávací podmínky obsahují požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, pak zadavatel uvádí, že k této specifikaci technických podmínek přistoupil z důvodu, že při využití postupu stanovení technických podmínek dle § 45 a 46 zákona nebylo jejich stanovení dostatečně přesné a srozumitelné. Zadavatel uvádí, že v takových případech, kdy bylo využito specifikování technických podmínek podle požadavků nebo odkazů na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, vždy výslovně umožňuje pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných nebo lepších řešení.
Zadavatel uvádí, že pokud uchazeč dle § 46 odst. 6 zákona prokáže, že jím nabízené dodávky zboží rovnocenným způsobem splňují požadavky vymezené v těchto zadávacích podmínkách, a tuto skutečnost uchazeč prokáže ve své nabídce, a to zejména technickou dokumentací výrobce nebo zkušebním protokolem vydaným uznaným orgánem, pak zadavatel uvádí, že takového řešení uchazeče bude akceptovat.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: 1. máje 260
385 01 Vimperk
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 31.01.2017 09:00
Počátek běhu lhůt: 29.09.2016 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: