Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602021031219


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Český hydrometeorologický ústav
Identifikační číslo:
00020699
Poštovní adresa:
Na Šabatce 2050/17
Obec:
Praha 4 - Komořany
PSČ:
143 06
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Český hydrometeorologický ústav
Tel.:
+420 244032227
K rukám:
Ing. Petra Brodáková
       
E-mail:
petra.brodakova@chmi.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://www.chmi.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.mzp.cz/profile_display_7.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.mzp.cz/vz00003968
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Vývoj a provozování mobilních aplikací ČHMÚ
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 7
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Hlavní město Praha
Kód NUTS CZ010 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Kompletní řešení mobilních aplikací vývojem/vytvořením jednotného backendu všech aplikací a následně jejich postupný vývoj na 3 platformách-Android 4.1 a vyšší, iOS 9 a vyšší a Windows mobile 10 a vyšší. Zakoupení výhradních licencí vč. zdrojových kódů a dodání příslušné dokumentace.
Servisní podpora nezbytná pro správu a provoz backendu, průběžné opravy mobilních aplikací, odhalování a opravy chyb, a jejich otestování kompatibility nově zveřejněného operačního systému s původní mobilní aplikací.
Úpravy mobilních aplikací na nové operační systémy a rozšíření o nové funkce (využití opčního práva po dobu 3 let).
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72267000-4
 
Další předměty
48100000-9
72243000-0
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Vytvoření kompletního řešení mobilních aplikací zadavatele dle jeho technické specifikace vývojem jednotného backendu na 3 platformách (Android 4.1 a vyšší, iOS 9 a vyšší, Windows mobile 10 a vyšší), přičemž aplikace budou dostupné přes oficiální distribuci, tzn. Google Play, App Store a Microsoft Store.
Servisní podpora aplikací po dobu účinnosti smlouvy zahájená po realizaci backendu a první platformy v předpokládaném max. časovém rozsahu 53 měsíců/5MD(člověkodnů) měsíčně.
Opční právo na nové obdobné služby s využitím po dobu 3 let od zadání této veřejné zakázky.

(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
11 800 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Vymezení využití opčního práva ve vztahu k vybranému uchazeči původní veřejné zakázky pro případ poskytování nových služeb odpovídajících původní veř. zakázce spočívajících v možnosti prováděníl úprav a oprav mobilních aplikací na nové operační systémy a jejich případné rozšíření o nové funkce. Podrobně v bodu 5 zadávací dokumentace.
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:   36   nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  60  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Splatnost faktur je 30 dní od doručení faktury zadavateli.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
A) Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením:
a) výpisu z evidence Rejstříku trestů, jde-li o právnickou osobu, jak za právnickou osobu, tak za statutární orgán nebo všechny členy statutárního orgánu. Podává-li nabídku zahraniční právnická osoba prostřednictvím organizační složky, doloží uchazeč výpisy z evidence Rejstříku trestů za vedoucího organizační složky, jakož i za statutární orgán nebo všechny členy statutárního orgánu zahraniční osoby. Výpis z Rejstříku trestů nesmí být starší 90-ti kalendářních dnů ke dni podání nabídky (§ 53, odst. 1 písm. a),b) zákona),
b) potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení, které nesmí být starší 90-ti dnů ke dni podání nabídky (§ 53, odst. 1 písm. f) zákona),
c) potvrzení příslušného orgánu České správy sociálního zabezpečení, které nesmí být starší 90-ti dnů ke dni podání nabídky (§ 53, odst. 1 písm. h) zákona),
d) čestnými prohlášeními k § 53, odst. 1 písm. c) až e) - spotřební daň, g) i) až l) zákona).
B) Uchazeč prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením:
a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (§ 54 písm. a) zákona). Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90-ti kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doložením příslušného živnostenského oprávnění či licence (§ 54 písm. b) zákona).
Všechny požadované doklady budou předloženy v prostých kopiích a čestná prohlášení v originálech a ve stáří v souladu s § 57 odst. 2) zákona. Podrobně popsáno v zadávací dokumentaci.


III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel požaduje předložení čestného prohlášení uchazeče o jeho ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona, podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1) Zadavatel požaduje prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznamem významných služeb obdobného charakteru poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech (počítá se od data k podání nabídek) s uvedením údajů požadovaných zadavatelem v zadávací dokumetaci včetně předložení příloh tohoto seznamu dle ZVZ.
2) Dále zadavatel požaduje prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2 písm. b) zákona seznamem techniků/řešitelského týmu ve složení min. 3 osoby, na které jsou další požadavky zadavatele podrobně uvedeny v bodu 3.5 zadávací dokumentace.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
1) Dodavatel splní tento technický kvalifikační předpoklad, pokud v předloženém seznamu významných služeb obdobného charakteru realizovaných v posledních 3 letech uvede alespoň tři obdobné služby, kde plnění každé z nich bude mít minimální hodnotu 0,5 mil. Kč bez DPH. Seznam musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
2) Dodavatel splní tento technický kvalifikační předpoklad, pokud v nabídce předloží podepsané čestné prohlášení a strukturované profesní životopisy členů řešitelského týmu, ve kterých uvede údaje podle požadavků zadavatele a doloží i jejich požadované přílohy - kopie požadovaných dokladů. Podrobně je vše uvedeno v zadávací dokumetaci.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
R1501
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 025-040318 ze dne 05/02/2016 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 19/05/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 19/05/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 19/05/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
ČHMÚ, Na Šabatce 2199/2a, Praha 4 - Komořany, místnost č. 165
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise pro otevírání obálek, jeden zástupce každého uchazeče, jehož nabídka byla zadavateli doručena ve lhůtě pro podání nabídek. Zástupce uchazeče se prokáže zplnomocněním statutárního orgánu k účasti na otevírání obálek.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Nabídky lze podat prostřednictvím kurýrní služby nebo držitele poštovní licence. Je možné je podat také osobně každý prac. den lhůty v době od 8:00 do 10:00 hodin a od 12:00 do 14:00 hodin v podatelně na adrese zadavatele Na Šabatce 2199/2a, 143 06 Praha 4 - Komořany, budova B1 - BRI, č. dveří 145.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
01/04/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Český hydrometeorologický ústav
Identifikační číslo:
00020699
Poštovní adresa:
Na Šabatce 2050/17
Obec:
Praha 4
PSČ:
143 06
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
podatelna
Tel.:
+420 244032641
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
+420 241760689
Internetová adresa (URL):
http://www.chmi.cz