obsah
|
zápatí
Ministerstvo životního prostředí
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Pořízení diskových polí včetně podpory pro resort MŽP 2015
»
Oznámení o zakázce - opravný 2
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 02 - Oznámení o zakázce
Název formuláře
Oznámení o zakázce - opravný 2
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
7602031020065
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
[7602021020065] 02: Oznámení o zakázce - opravný
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:
[7602041020065] 02: Oznámení o zakázce - opravný 3
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
Identifikační číslo:
00164801
Poštovní adresa:
Vršovická 1442/65
Obec:
Praha
PSČ:
100 10
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Samostatné oddělení veřejných zakázek
Tel.:
+420 267122553
K rukám:
Mgr. Filip Burian
E-mail:
filip.burian@mzp.cz
Fax:
+420 267126553
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mzp.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.mzp.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.mzp.cz/vz00003892
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.I
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.II
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
na výše uvedená kontaktní místa
jinam: vyplňte prosím přílohu A.III
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A
ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY
II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Pořízení diskových polí včetně podpory pro resort MŽP 2015
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Stavební práce
Provádění
Projekt a provádění
Provádění stavebních prací
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
Dodávky
Koupě
Nájem
Koupě najaté věci
Koupě na splátky
Kombinace uvedených
Služby
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Česká republika
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
Oznámení se týká veřejné zakázky
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
Oznámení se týká zavedení dynamického nákupního systému (DPS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Rámcová smlouva s několika účastníky
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet
účastníků rámcové smlouvy
Rámcová smlouva s jediným účastníkem
Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech:
nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:
Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
NEBO rozsah:
mezi
a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je dodávka diskových polí s příslušenstvím. Součástí plnění bude též poskytování podpory.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30233141-1
Další předměty
72250000-2
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
ano
ne
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
pouze jednu část
několik částí
všechny části
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
ano
ne
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Počet možných obnovení (je-li znám):
NEBO rozsah: mezi
a
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
30
(ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)
Dokončení
(dd/mm/rrrr)
ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE
III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Nejsou požadovány zálohy a záruky.
III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Splatnost faktury je 30 dní, zálohy se neposkytují, blíže viz zadávací dokumentace.
III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)
III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
ano
ne
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokladů stanovených v § 54 písm. a) a b) ZVZ.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku podle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Blíže viz zadávací dokumentace.
III.2.3) Technická způsobilost
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč předloží doklady stanovené v § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ. Uchazeč do nabídky vloží seznam alespoň 3 významných dodávek realizovaných uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění formou čestného prohlášení.
Za významnou dodávku je považována dodávka diskových polí v min. hodnotě alespoň 3 mil. Kč.
Uchazeč dále předloží doklady stanovené v § 56 odst. 1 písm. e) ZVZ (tj. popis zboží určeného k dodání) tak, že do nabídky vloží přílohu č. 1 ZD, kterou vyplní zaškrtnutím políček ano/ne.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Blíže viz zadávací dokumentace.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programu chráněných zaměstnání
III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
ano
ne
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby
ano
ne
ODDÍL IV: ŘÍZENÍ
IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené
Omezené
Urychlené omezené
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Vyjednávací
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
ano
ne
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Urychlené vyjednávací
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Soutěžní dialog
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
ano
ne
IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
Nejnižší nabídková cena
nebo
hospodářsky nejvýhodnější nabídka z hlediska
kritérií uvedených níže (kritéria pro zadání zakázky by měla být uvedena spolu se svou váhou nebo v sestupném pořadí podle důležitosti, pokud z prokazatelných důvodů není možné uvést váhu)
kritérií uvedených v zadávací dokumentaci, ve výzvě k podání nabídky nebo k vyjednávání nebo v dokumentaci soutěžního dialogu
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
ano
ne
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:
IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
55185/ENV/15b
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
ano
ne
(pokud ano)
Oznámení předběžných informací
Oznámení na profilu kupujícího
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 157-288091
ze dne
15/08/2015
(dd/mm/rrrr)
Jiná předchozí zveřejnění (je-li to relevantní)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 241-437045
ze dne
12/12/2015
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum:
28/03/2016
(dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00
(hh:mm)
Dokumentace za úplatu
ano
ne
Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum:
28/03/2016
(dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00
(hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum:
(dd/mm/rrrr)
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jakýkoli úřední jazyk EU
Úřední jazyk (jazyky) EU:
ES
CS
DA
DE
ET
EL
EN
FR
IT
LV
LT
HU
MT
NL
PL
PT
SK
SL
FI
SV
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do:
(dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
28/03/2016
(dd/mm/rrrr)
Čas:
10:01
(hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo zadavatele
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
ano
ne
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Za každého uchazeče, který podal nabídku ve lhůtě pro podání nabídek, je oprávněn být přítomen otevírání obálek jeden zástupce. Dále mohou být otevírání obálek přítomny další osoby jmenované či delegované zadavatelem.
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
ano
ne
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
ano
ne
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Část veřejné zakázky může být hrazena z fondů Evropské unie (např. z Operačního programu Životní prostředí).
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
05/02/2016
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha A
Příloha C1
PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA
I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE
Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):
II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY
Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):
III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST
Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):
IV) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Česká republika – Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
Identifikační číslo:
62933591
Poštovní adresa:
Kaplanova 1931/1
Obec:
Praha
PSČ:
148 00
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
IV) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Česká republika – Správa Krkonošského národního parku
Identifikační číslo:
00088455
Poštovní adresa:
Dobrovského 3
Obec:
Vrchlabí
PSČ:
543 11
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
IV) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Česká republika – Česká inspekce životního prostředí
Identifikační číslo:
41693205
Poštovní adresa:
Na Břehu 267/1a
Obec:
Praha
PSČ:
190 00
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
IV) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Státní fond životního prostředí České republiky
Identifikační číslo:
00020729
Poštovní adresa:
Kaplanova 1931/1
Obec:
Praha
PSČ:
148 00
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ministerstvo životního prostředí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software